کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شرکت در راهپیمایی22 بهمن یعنی ارزش قائل شدن برای هویت ایرانی- اسلامی خود

21 بهمن 1392 ساعت 22:42

لزوم شرکت در راهپیمایی۲۲ بهمن، تجدید میثاق با آرمان های انقلاب و امام، شهدا و ارزش های نظام است وحضور در راهپیمایی از وظایف شرعی و ملی هر شهروندی است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ایران خبر مرتضی محمدی مسئول فرهنگی گردان ۳۰۲بیت المقدس شهرکرد گفت: دستاورد بزرگ انقلاب ، استقلال و آزادی و حرکت براساس موازین دین و ایستادگی در برابر قدرت های بزرگ و تبدیل شدن به یک قدرت فکری در جهان می باشد.

محمدی افزود: مردم ایران با ایستادگی در برابر قدرت های بزرگ و تکیه بر اصول و موازین دین و ایمان به خدا و وحدت کلمه، انقلاب ما به یک الگو برای سایر کشورهای اسلامی تبدیل شد و چراغ راه کشورهای دیگر قرار گرفته اند.

وی گفت: وظیفه ی ما در قبال انقلاب حضور درصحنه، وحدت کلمه، پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب، تحمل بعضی از سختی ها و مشکلات و وظیفه مسئولین تلاش شبانه روزی برای مردم، پرهیز از کشمکش های سیاسی و جناحی، پرهیز از تجمل گرایی و اشرافی گرایی، صداقت در گفتار و کردار، پایبند بودن به موازین شرع و قوانین کشور، دفاع جانانه از ارزشهای انقلاب ، ایستادگی در برابر زیاد خواهی دشمنان است.

محمدی بیان داشت: انقلاب نشان دادکه ایمان به خدا بر هر قدرتی غلبه می کند و به جهانیان یاد داد که با تکیه بر قدرت مردم و اتکا به باورها و اعتقادات راه مبارزه با استکبار و زورگویان است.

مسئول فرهنگی گردان ۳۰۲بیت المقدس اظهار داشت: انقلاب پرچمدار بزرگ آزادی،حریت و حق طلبی، عدالت جویی، صلح و برابری در سطح جهان می باشد.و لزوم راهپیمایی۲۲ بهمن، تجدید میثاق با آرمان های انقلاب و امام، تجدید پیمان با شهدا و ارزش های نظام است.

انتهای پیام/


محمدی افزود: حضور در راهپیمایی از وظایف شرعی و ملی هر شهروندی می باشد و شرکت در این راهپیمایی یعنی اهتمام و ارزش قائل شدن برای هویت ایرانی – اسلامی خود.


کد مطلب: 12503

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/12503/شرکت-راهپیمایی22-بهمن-یعنی-ارزش-قائل-شدن-هویت-ایرانی-اسلامی-خود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir